R&B Medical Company     Beograd, Zvečanska 38     Tel: +381 11 4128 286

10 namirnica za snižavanje krvnog pritiska

AŽURIRANO: Februar 2020.

Predstavljamo vam listu supernamirnica koje su izuzetno korisne u snižavanju visokog krvnog pritiska i održavanju zdravog načina života.

1. Sok od cvekle

Sok od cvekle je izuzetan kada je snižavanje visokog krvnog pritiska u pitanju. Istraživanja pokazuju da konzumacija oko 250 ml soka od cvekle dnevno snižava vrednosti sistolnog i dijastolnog krvnog pritiska.

2. Jabuka

Stara izreka kaže – “po jabuku dnevno i ne treba vam lekar”. Imajući u vidu sve sastojke koje ova super namirnica sadrži ta konstatacija je po svoj prilici tačna. Jabuke su bogate vlaknima koje su dobre u snižavanju holesterola. Takođe sadrže i polifenole koji se dovode u vezu sa snižavanjem krvnog pritiska.

3. Borovnica

Skoro svi sastojci u borovnici su izuzetno blagotvorni kada je zdravlje srca u pitanju. Borovnice sadrže antocijanin koji krvne sudove čine fleksibilnim. Osim što su korisne u snižavanju krvnog pritiska, svakodnevno konzumiranje borovnica unapređuje kvalitet opšteg stanja organizma.

4. Smokva

Smokve su super hrana bogata kalijumom, mineralom koji je pogodan u snižavanju krvnog pritiska. Takođe sadrži rastvorljiva vlakna koji imaju značajne koristi za digestivni trakt i varenje. Mogu se konzumirati sveže ili sušene, ali u ograničenim količinama jer sadrže visok nivo šećera.

5. Brokoli

Brokoli je na više načina zaslužan za dobro zdravlje Vašeg srca. Osim što snižava krvni pritisak, istraživanja su pokazala da redovna konzumacija brokolija snižava nivo lošeg holesterola. Ovo je super hrana prepuna vitamina i minerala te ga uključite u svakodnevni jelovnik.

6. Badem

Badem je bogat magnezijumom koji dokazano pomaže u snižavanju visokog krvnog pritiska. Nedostatak magnezijuma u organizmu se upravo povezuje sa hipertenzijom. Grickajte svakodnevno ovo orašasto voće jer takođe pomaže u snižavanju lošeg holesterola. Međutim, s obzirom na visoku kalorijsku vrednost, ograničite upotrebu na oko 15 komada dnevno.

7. Đumbir

Đumbir može biti zaslužan za vrlo pozitivne efekte kada je opšte zdravlje u pitanju. Ova izuzetno korisna namirnica ima antiiflamatorna svojstva, pomaže u snižavanju šećera u krvi i koristan je za snižavanje rizika za bolesti srca.

8. Maslinovo ulje

Maslinovo ulje je namirnica koju konstantno morate imate u svojoj kuhinji. Osim što je ukusno, izuzetno je bogato polifenolima – antioksidantima koje čuvaju vaše krvne sudove čineći ih fleksibilnim – što pomaže u održavanju normalnog krvnog pritiska.

9. Nar

Plod nara sadrži semena koja su bogata vitaminima, mineralima i vlaknima. Nar je voćka koja ima antibakterijsko i antivirusno dejstvo. Redovna konzumacija soka od nara pomaže u snižavanju krvnog pritiska.

10. Banana

Banane su bogate vlaknima i antioksidantima. Pogodne su za zdravlje digestivnog trakta, pomažu u održavanju dijeta i redukciju telesne težine. Banane su odličan izvor kalijuma koji je vrlo značajan kada je zdravlje srca u pitanju, a posebno za održavanje normalnog krvnog pritiska.

Prijavite se na naš newsletter

Ukoliko želite da primate novosti od nas, savete o poboljšanju zdravlja, informacije o novim proizvodima, akcijama i promocijama unesite Vašu email adresu.

Više informacija o krvnom pritisku

KRVNI PRITISAK

Ažurirano: Decembar 2019.

KRVNI PRITISAK

Ažurirano: Decembar 2019.

KRVNI PRITISAK

Ažurirano: Novembar 2019.

KRVNI PRITISAK

Ažurirano: Novembar 2019.

KRVNI PRITISAK

Ažurirano: Novembar 2019.

KRVNI PRITISAK

Ažurirano: Novembar 2019.